انسان هر چه بیشتر میفهمد
تنهایی(?) برایش، بیشتر معنا پیدا میکند
بیشتر بغض میکند و بیشتر فرار(?) را ترجیح میدهد
نوشته شده در یکشنبه سی ام آبان ۱۳۹۵ساعت 19:1 توسط YAS|
من و ......ما را در سایت من و ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:00
وای به آن روزی که فکر و دید انسان،
شناخت و باورش شود.
گاهی باید،همه را یک جور دید
با همه یکسان بود
و باور نکرد
نوشته شده در شنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 11:48 توسط YAS|
من و ......ما را در سایت من و ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:00
گاهی آنقدر حال دلت کج میشود
که حاضری هر کاری کنی تا فقط
یک لحظه برگردی به روزهای پیش
نوشته شده در شنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 15:57 توسط YAS|
من و ......ما را در سایت من و ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:00